fbpx

Cennik

Przeglądy rowerów

Przegląd podstawowy (regulacyjny): 380 zł;
rower elektryczny:
480 zł

(w przypadku mocno zabrudzonych elementów usługa jest wyceniana indywiduwalnie)

Wstępne czyszczenie napędu na sucho i oliwienie łańcucha, regulacja przerzutek (w tym sprawdzenie aktualności firmware grup elektronicznych) i hamulców, kontrola połączeń śrubowych przy użyciu klucza dynamometrycznego, poprawności ustawień oraz stanu poszczególnych komponentów, centrowanie kół.

Budowa roweru: od 800 zł
Kompleksowa usługa budowy roweru od podstaw (nie obejmuje złożenia kół) z gotowych komponentów

Przegląd pełny (konserwacyjny): 900 zł;
rower elektryczny:
1050 zł

(w przypadku mocno zabrudzonych elementów usługa jest wyceniana indywiduwalnie)

Przegląd podstawowy rozszerzony o rozebranie, wyczyszczenie i nasmarowanie mechanizmów piast, mufy suportu, sterów, przelanie i odpowietrzenie układów hamulców tarczowych. W cenęnie jest wliczony serwis sztycy (tzw. droppera), amortyzatorów ani zawieszenia ram full suspension.

Montaż roweru dostarczonego w kartonie: od 400 zł

Przełożenie ramy: od 500 zł

Amortyzatory,
sztyce regulowane

Przegląd podstawowy/zerowy amortyzatora przedniego:
– od 100 zł – proste konstrukcje smarowane smarem stałym,
– 180 zł – większość modeli (m.in. Rock Shox, Manitou, Fox, DT Swiss),
– 300 zł – modele z otwartą kąpielą olejową (m.in. Marzocchi, Fox O/B)
Mycie, smarowanie ślizgów i uszczelek kurzowych, nasączenie gąbek olejem, kontrola stanu technicznego wraz z dokumentacją fotograficzną, wymiana oleju w goleniach dolnych, montaż przy użyciu klucza dynamometrycznego.

Pełny przegląd amortyzatora przedniego:
– od 380 zł (m.in. Rock Shox SID, Reba)
Serwis podstawowy rozszerzony o rozebranie tłumika i komory z medium ściskanym (sprężyna lub powietrze), wymianę o-ringów wewnętrznych, smarów oraz olejów. Cena nie obejmuje uszczelek kurzowych, olejowych oraz gąbek nawilżających.

Wymiana ślizgów w goleniach dolnych: 150 zł
Cena obejmuje demontaż starych i montaż nowych tulei oraz 4 szt. ślizgów. W przypadku dostarczenia nam niezdemontowanych goleni dolnych, do powyższej kwoty należy doliczyć koszt przeglądu podstawowego. Uwaga – tuleje wymieniamy tylko w amortyzatorach Rock Shox SID (oraz
Judy) z lat 1998 – 2007 z goleniami górnymi o średnicy zewn. 28 mm.

Wymiana uszczelek kurzowych: 20 zł (koszt usługi)

Naprawa uszkodzonego gwintu mocowania zacisku hamulca tarczowego: 140/szt

Serwis podstawowy dampera powietrznego: 120 zł
Mycie, smarowanie uszczelek, wymiana oleju/fluidu w komorze powietrznej, kontrola stanu technicznego (w tym pracy tłumika) wraz z dokumentacją zdjęciową. Koszt nie zawiera wymiany uszczelek.

Serwis pełny dampera powietrznego: od 400 zł (m.in. Rock Shox Monarch)
Serwis podstawowy rozszerzony o rozebranie tłumika, wymianę uszczelek i oleju w komorze olejowej, pompowanie komory IFP powietrzem lub azotem, kontrola stanu technicznego wraz z dokumentacją zdjęciową.

Serwis dampera sprężynowego: od 380 zł
Rozebranie komory olejowej, wymiana uszczelek wewnętrznych oraz oleju, pompowanie komory IFP powietrzem lub azotem, kontrola stanu technicznego wraz z dokumentacją zdjęciową.

Serwis sztycy regulowanej (droppera) z nierozbieralnym kartridżem (m.in. Giant, KS Lev, Bontrager): od 180 zł.
Rozebranie wspornika, czyszczenie i smarowanie, kontrola stanu technicznego wraz z dokumentacją zdjęciową.

Serwis pełny sztycy Rock Shox Reverb: 380 zł
Rozebranie na czynniki pierwsze, czyszczenie, wymiana uszczelek wewnętrznych, smarowanie i wymiana oleju, przelanie i odpowietrzenie układu manetki, kontrola stanu technicznego wraz z dokumentacją zdjęciową.

Przerzutki

Regulacja przerzutki: od 40 zł

Upgrade firmware grup elektronicznych: od 80 zł

Prostowanie haka ramy: od 40 zł

Montaż/wymiana przerzutki wraz z regulacją: od 40 zł (koszt usługi, nie obejmuje linki i pancerza)

Wymiana linki i pancerza przerzutkowego z regulacją: od 50 zł (koszt usługi)
W cenę nie jest wliczona linka (od 25 zł za nierdzewną/szlifowaną) oraz pancerz (z uszczelnionymi końcówkami i smarem silikonowym Shimano; od 50 zł/1 układ)

Naprawa uszkodzonego gwintu haka ramy mocującego przerzutkę: 100 zł

Hamulce

Regulacja hamulca: od 40 zł

Przelanie i odpowietrzenie układu hamulca tarczowego: od 90 zł

Skrócenie przewodu hamulca tarczowego: 40 zł
Koszt usługi bez pinu, oliwki i odpowietrzenia układu

Planowanie (frezowanie) mocowania zacisku hamulca tarczowego: od 300 zł
Korekta fabrycznego przygotowania ramy w celu ustawienia poprawnego położenia okładzin względem tarczy i wyeliminowanie/ograniczenie ocierania)

Prostowanie tarczy hamulcowej: od 20 zł

Wymiana tarczy hamulcowej: 30 zł

Rozebranie dżwigni hamulca, wymiana tłoczka: 50 zł (w cenę nie są wliczone części)

Rozebranie zacisku hamulca tarczowego, czyszczenie i smarowanie uszczelek tłoczków: od 60 zł

Wymiana linki i pancerza hamulcowa mechanicznego z regulacją: od 80 zł
W cenę nie jest wliczona linka (od 25 zł za nierdzewną/szlifowaną), pancerz (z końcówkami i smarem silikonowym Shimano; od 50 zł/1 układ) oraz fajka i uszczelka (35 zł/zestaw na 1 koło dla hamulców V-brake)

Napęd

Montaż/wymiana łańcucha: 40 zł

Montaż/wymiana kasety: 30 zł

Montaż/wymiana wkładu suportu: od 100 zł
W przypadku muf Press-Fit, wkłady są osadzane na smar (bezpieczny dla włókna węglowego) lub aktywator i klej Park Tool, przeznaczone do połączeń tego typu.

Montaż/wymiana mechanizmu korbowego: od 80 zł

Naprawa uszkodzonego gwintu mocowania pedału: 150 zł/ramię
Naprawie nie podlegają korby stalowe oraz odklejone aluminiowe inserty w ramionach wykonanych z włókna węglowego

Serwis pedałów Shimano: 100 zł
Rozebranie na czynniki pierwsze, czyszczenie i smarowanie, kontrola stanu technicznego

Serwis pedałów na łożyskach „maszynowych” (m.in. Crank Brothers, Time): od 60 zł
Rozebranie, czyszczenie i smarowanie, kontrola stanu technicznego

Montaż pedałów: 30 zł

Wymiana zębatki w korbie: od 50 zł

Czyszczenie napędu: od 150 zł
Czyszczenie łańcucha, przerzutek, korby, oliwienie

Koła

Budowa koła: 300 zł/szt
Kompleksowa usługa budowy koła wraz z doborem szprych właściwej długości przy użyciu tensometru

Centrowanie koła: od 40 zł/szt

Wymiana opony: 40 zł (wersja dętkowa)

Montaż systemu Tubeless: 100 zł/koło
W cenę nie jest wliczony koszt części (taśma, uszczelniacz, wentyle)

Czyszczenie rantów zaklejonej (z zaschniętym uszczelniaczem) opony Tubeless: od 50 zł/szt
Niezbędne w przypadku poprawnego demontażu i ponownego montażu używanej opony bezdętkowej

Montaż wkładek typu Cush Core: od 100 zł/szt

Montaż szytki: 140 zł/szt (na taśmę), 200 zł (na klej)
Cena obejmuje samą usługę, nie zawiera kosztu kleju lub taśmy

Prostowanie wgniecenia w obręczy aluminiowej: od 20 zł/szt

Piasty

Czyszczenie i konserwacja mechanizmu bębenka piasty tylnej: od 40 zł

Czyszczenie i konserwacja piasty przedniej z łożyskami „maszynowymi”: od 40 zł

Konserwacja piasty na konusach (m.in. Shimano, Campagnolo): 60 zł (przednia), 80 zł (tylna)
Rozebranie, czyszczenie i smarowanie, kontrola stanu technicznego oraz poprawne kontrowanie konusów

Pełen serwis piasty Chris King:
150 zł (przednia), 250 zł (tylna)

Serwis bębenka Shimano: 80 zł
Rozebranie, czyszczenie

Wymiana ślizgu na łożysko „maszynowe” w piastach tylnych Mavic: 400 zł
Serwis polegający na usunięciu ślizgu i zastąpieniu go łożyskiem „maszynowym” przy użyciu zestawu Hub Doctor. Cena zawiera w sobie usługę oraz części

Wymiana łożysk „maszynowych” w piaście przedniej: 80 zł
Wyjęcie łożysk za pomocą ekstraktora, montaż przu użyciu prasy, konserwacja. Cena obejmuje usługę bez łożysk

Wymiana łożysk „maszynowych” w piaście tylnej: od 120 zł
Wyjęcie łożysk z korpusu i bębenka za pomocą ekstraktora, montaż przu użyciu prasy, konserwacja. Cena obejmuje usługę bez łożysk

Kontrowanie piasty z konusami: 30 zł/szt

Rama

Konserwacja zawieszenia ramy full suspension: od 300 zł
Rozebranie na czynniki pierwsze, czyszczenie i zabezpieczenie łożysk/ślizgów właściwym preparatem. Skręcenie śrub przy użyciu zalecanego kleju Loctite oraz klucza dynamometrycznego. Cena nie obejmuje wymiany łożysk

Naprawa gwintu haka mocującego przerzutkę tylną: 100 zł

Wymiana sterów: od 100 zł

Konserwacja sterów: od 60 zł

Frezowanie: od 200 zł
Poprawienie frezem fabrycznego przygotowania ramy (mufa suportu, główka, mocowanie zacisku hamulca tarczowego

Frezowanie wnętrza rury podsiodłowej: od 200 zł
Usługa polegająca na wprowadzeniu frezu (nominalnego, nie nastawnego (!)) do wnętrza rury podsiodłowej i usunięcie niedoskonałości powstałych w procesie produkcyjnym. W niektórych przypadkach możliwe jest także powiększenie średnicy wewnętrznej w celu montaż innego wspornika siodła (np. z 27.0 na 27.2 mm)

Oklejenie ramy pełnym zestawem folii ochronnej (typu RideWrap, invisiFRAME): od 700 zł

Nałożenie powłoki ceramicznej na ramę (oraz niektóre inne komponenty): cena ustalana indywidualnie
Usługa polegająca na nałożeniu trwałej powłoki ochronnej (utrzymującej się przez ok. 2-3 sezony), ułatwiającej czyszczenie

Pozostałe

Montaż siodełka: od 40 zł

Montaż wspornika siodła: od 40 zł

Montaż wspornika kierownicy: od 40 zł

Montaż kierownicy: od 40 zł

Montaż gripów: 40 zł

Nawinięcie owijki: 80 zł

Wykręcenie uszkodzonej śruby: od 40 zł

Usunięcie zapieczonej sztycy z ramy: od 200 zł

Poprawa uszkodzonych zwojów gwintownikiem: 20 zł/szt

Skrócenie rury sterowej, kierownicy: 80 zł

Nabicie gwiazdki: 20 zł (koszt usługi)